Naši projekti

Skupaj z zvestimi naročniki ustvarjamo učinkovite 360° zgodbe.

Analogni projekti v digitalnem svetu

Naša strast je prepletanje klasičnega tržnega komuniciranja in sodobnega digitalnega piara. Komunikacijo znamo podkrepiti z razvojnim znanjem, ki obrodi inovativne tehnološke in spletne rešitve.

Tradicionalne in digitalne marketinške metode, ki se uporabljajo v kombinaciji, so odličen način, da podjetja dosežejo več strank in ustvarijo več konverzij.

Tako digitalni kot tradicionalni marketing podjetjem ponuja številne prednosti. Medtem, ko je danes večina ljudi prisotnih na spletu, ima tradicionalno trženje v marketinškem smislu še vedno pomemben vzvod. Predvsem zato, ker niso vsi ves čas na spletu. Ko podjetja uporabljajo kombinacijo obeh marketinških strategij, lahko dosežejo širšo ciljno publiko.

V Contenti vedno razmišljamo naprej, a s pridom unovčimo vse pretekle izkušnje, ki jih imamo na obeh področjih.

- Razvoj spletne strani in B2B mobilne aplikacije

Cornus sadike

Nova spletna stran v WordPress frameworku, v kombinaciji z mobilno aplikacijo za digitalizacijo poslovanja. Cilj digitalizacije je povečanje nadzora nad poslovanjem, zmanjšanje možnosti napak in prihranek časa pri obdelavi in dostavi naročil. Izdelali smo spletno naročilnico za podjetja in povezavo z zalogo, olajšali obdelavo spletnega naročila, dostavo in prevzem blaga ter povezali potrebne podatke za izdajo končne fakture.

- DIGITALNI MARKETING, UGC KAMPANJA, DRUŽABNA OMREŽJA

Mentos

S tremi celovitimi 360° kampanjami za popularizacijo blagovne znamke bonbonov in žvečilnih gumijev Mentos smo dvignili prepoznavnost blagovne znamke in novih Mentos produktov na slovenskem trgu med mladimi. Online in offline komunikacija je zajemala: Vsebinski marketing, UGC kampanjo (user generated content), sodelovanje z mikroinfluencerji, digitalno oglaševanje in inovativno promocijo na večjih dogodkih za mlade v regiji.

- DIGITALNI MARKETING

Mastercard

Z naročnikom Mastercard Slovenija smo v izvedli 2-letno sodelovanje s spletno platformo mladi.smo. S subvencioniranjem vstopnic smo dogodke, koncerte in doživetja približali mlajši ciljni publiki, hkrati pa preko digitalnega komuniciranja in vsebinskega marketinga poskrbeli za popularizacijo spletnih kartičnih plačil. Naročnika smo vključili v prodajni sistem več kot 120 dogodkov po Sloveniji. 

VSEBINSKI MARKETING, DRUŽABNA OMREŽJA

Vzajemna

Kampanjo Vzajemne “Dobrodošli v odraslost” smo podprli z vsebinskim marketingom in ciljanimi PR vsebinami, ki so ponujale uporabne informacije za želeno ciljno skupino. Komunikacijo smo podprli z e-mail marketingom, digitalnim oglaševanjem, komunikacijo na socialnih omrežjih facebook in instagram ter influencerskih marketingom. Za čim bolj definirano nagovarjanje ciljne skupine smo sodelovali izključno z mikroinfluencerji, ki se s ciljno skupino lahko poistovetijo, bodisi po statusu ali starosti.

- socialna omrežja

Björn Borg

Björn Borg je priznana švedska blagovna znamka športnih oblačil in spodnjega perila. Za uradnega zastopnika blagovne znamke za Slovenijo smo upravljali in izvajali komunikacijo na omrežju facebook.

- PR, SOCIALNA OMREŽJA, OGLAŠEVANJE

Eroticland

Za Celjski sejem in Festival Eroticland 2019 smo izvedli celoten splet digitalnega piara. Poskrbeli smo za aktivno večjezično komunikacijo na družabnih omrežjih (facebook & instagram). Upravljali smo učinkovite oglaševalske kampanje na facebooku, instagramu in brskalniku Google. Celotno komunikacijo smo prodprli s klasičnimi PR aktivnostmi, kot so priprava sporočil za javnost in komuniciranje z mediji.

- Digitalni marketing, e-commerce, socialna omrežja

NK Olimpija

Olimpija Ljubljana je profesionalni slovenski prvoligaški nogometni klub. Za naročnika smo izvedli popularizacijo kluba in nogometnih dogodkov med mlajšo ciljno publiko (dijaki, študenti, mladi zaposleni) in pospeševanje prodaje vstopnic preko lastne spletne prodajne aplikacije.

- PR, SOCIALNA OMREŽJA, OGLAŠEVANJE

Salon Fantazija

Salon Fantazija že od odprtja, leta 2013, velja za najmodernejši frizerski salon v Sloveniji. Pisanje nove zgodbe in premikanje mejnikov v frizerstvu, ga skupaj z edinstvenim ambientom, izkušenim osebjem in dostopnimi cenami ločujejo od konkurence. Za naročnika skrbimo za kreativno upravljanje socialnih omrežij (facebook in instagram).

- grafično oblikovanje

Smučišče Kope

Smučišče Kope velja za eno najbolj priljubljenih družinskih smučišč pri nas in pravi raj za zimske in poletne rekreacije, druženja in zabave. Kope so prejemnik številnih priznanj za Naj slovensko smučišče. Za gorski rekreacijski center Kope smo poskrbeli za grafično oblikovanje za dejavnosti dogodkov, smučišč, nastanitvenih objektov in gostinstva.

 

- SOCIALNA OMREŽJA, OGLAŠEVANJE

Tuš & To še spijemo

V Celju se nahaja moderno zasnovana Pivnica To še spijemo, ki navdušuje s pestro ponudbo piva, okusnimi burgerji ter drugimi jedmi. Za podjetje Engrotuš smo pripravili strategijo komunikacije na socialnih omrežjih, vzpostavili instagram omrežje in aktivno komunicirali na facebooku in instagramu. 

- co-marketing, pospeševanje prodaje

Collegium Mondial Travel

Potovalna agencija, ki že 20 let organizira potovanja za mlade in je uradni partner pri festivalih Ultra Europe, Hideout, Sonus, Spring Break, Absolventski, Maturantski izleti… Izvedli smo PR komunikacijo preko platforme mladi.smo in prodajo vstopnic preko lastne distribucijske mreže za festivale: Ultra Europe, Spring Break, Fuksi, Ritem mladosti, Ski opening…

- Digitalni PR, Pospeševanje prodaje, Co-marketing

Dallas Records

Mars Music je priznan prireditelj številnih dogodkov in glasbenih koncertov v Sloveniji. Za naročnika smo izvedli popularizacijo dogodkov med mlajšo ciljno publiko (dijaki, študenti, mladi zaposleni) in pospeševanje prodaje vstopnic preko lastne spletne prodajne aplikacije.

- grafično oblikovanje, Co-marketing

Euterpe Events

Euterpe Events velja za enega največjih prirediteljev glasbenih dogodkov pri nas. Del velikih glasbenih koncertov je bila tudi naša ekipa. Poskrbeli smo za grafično oblikovanje različnih komunikacijskih materialov (digitalna komunkacija, tiskovine…) in za promocijo dogodkov preko spletne skupnosti mladi.smo.

- Digitalni PR, Pospeševanje prodaje, EVENT MANAGEMENT

Etol Frutarom

Frutarom Etol je priznani proizvajalec arom in eteričnih olj. Pred časom so svoje edinstvene sestavine združili tudi v stimulativni pijači Sexes, ki je bila lansirana na slovensko in tuje tržišče. Za naročnika smo izvedli: komunikacijo na socialnih omrežjih, organizacijo dogodkov, pospeševanje prodaje v segmentu trgovina in horeca ter grafično oblikovanje.

- POSPEŠEVANJE PRODAJE, DIGITALNA KOMUNIKACIJA

Kurzschluss

Kurzshluss je prvi pop-up klub pri nas, ki slovi po nepozabnih nočnih zabavah koncertne in elektronske glasbe. Dodelan koncept, ki zadovolji tudi najbolj zahtevne obiskovalce dogodkov, je v Ljubljano pripeljal številne glasbene zvezde, med njimi: DJ Umek, Roisin Murphy, Dubioza Kolektiv, Boris Brejcha, Magnifico, Bajaga, Amelie Lens, Valentino Kanzyani in mnogi drugi. Z naročnikom smo izvedli spletno komunikacijo preko platforme mladi.smo in pospeševanje prodaje vstopnic preko lastne distribucijske mreže.

Scroll to Top